Нове покоління Toyota RAV4 виявилось довшим та ширшим за попередню генерацію, тому очікується більш комфортний та просторий інтер҆ єр. Довжина кроссовера дорівнює 4 метра і 60 сантиметрів, а колісна база додала додаткові 3 сантиметри, звільнивши додатковий простір у салоні. Кроссовер побудовано на платформі Toyota New Global Architecture, тому автомобіль має низчий центр ваги та оптимальний розподіл маси кузова.
Під капотом нового RAV4 може бути встановлений один з двох варіантів двигунів. Перший – це силовий агрегат TNGA, до складу якого входить гібридний електродвигун, а в другому випадку мова йде про 2-літровий бензиновий двигун, який сатв ще ефективнішим за рахунок турбонагнітача. 2,5-літровий гібридний мотор використовує сучасний електроагрегат від Toyota, який крім рушійної сили заряджає аккумуляторні батареї. Класична бензинова четвірка на 2 літри агрегатується 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей або автоматом. Очікується, що бензинова версія кроссовера споживатиме 6 літрів палива на кожні 100 км пробігу.
Інтер҆ єр справляє досить приємне враження, на перший погляд японці зробили правильні висновки стосовно архітектури центральної панелі та матеріалів оздоблення саону. Покрашена ергономіка та непогана якість збирання дають непогані шанси у боротьбі з європейськими конкурентами. Підтримуючи останні тенденції, інформаційно-розважальна система з екраном має вигляд планшета, який розташований у верхній частині торпедо.
Поява нової Toyota RAV4 на європейському ринку запланована на осінь 2018 року. Орієнтовна вартість базової модифікації кроссовера становитиме біля 25 тисяч євро…